Kαλοκαιρινός αέρας με ψώνια

Afroditi Hera Σήμερα ο αέρας ήταν μεταξύ ενοχλητικού κι ανυπόφορου...Ούτε θάλασσα δεν σε άφηνε να πας, όσο για την επιλογή της πισίνας την είχα ξεχασμένη σε κάποια σκοτεινή γωνιά του μυαλού μου - άθελά μου άραγε; Δεν γνωρίζω...Έτσι, αναγκάστηκα να πάω για ψώνια με την παρέα μου...

Οπότε, υποχρεώθηκα να ακούω επί τρεις ώρες μια φίλη μου να ωρύεται εάν έκανε καλή επιλογή με το να πάρει ένα κομμάτι της Afroditi Hera,  η οποία 
χρησιμοποίησε δυο πολύ hot τάσεις της καλοκαιρινής σεζόν, το στιλ του αλεξιπτωτιστή 
και τα κρόσσια και παρουσίασε μία πολύ γοητευτική και προσεγμένη συλλογή, σύμφωνα πάντα με την παρανοϊκή φίλη μου...


Από την άλλη βέβαια, δεν έκατσα με σταυρωμένα τα χέρια, γι'αυτό κι αγόρασα αυτό το ρολόϊ GF FERRE Chronograph Black Leather Strap , το οποίο διαθέτει Ξεχωριστό χρονογράφο από επιχρυσωμένο ανοξείδωτο ατσάλι και μαύρο δερμάτινο λουράκι από τον οίκο GF FERRE! Όσο για την τιμή του, το βρήκα σε ευκαιρία! Μόνο 610 euro!
GF FERRE Chronograph Black Leather Strap

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου